Home » Komunikaty » Karty Xbox dostępne od ręki w salonikach 
prasowych Relay, Inmedio oraz sklepach sieci Avans

Karty Xbox dostępne od ręki w salonikach 
prasowych Relay, Inmedio oraz sklepach sieci Avans

11/12/2013 , Kategoria:
Od teraz zakupy aplikacji, gier oraz pozostałych treści cyfrowych w sklepach Windows, Windows Phone oraz Xbox będą jeszcze łatwiejsze. Wszystko to za sprawą kart przedpłaconych, które nabyć można w salonikach prasowych Relay, Inmedio oraz w sieci sklepów Avans na terenie całego kraju. Unikatowe kody na kartach umożliwią dokonywanie płatności online, które do niedawna były zarezerwowane wyłącznie dla posiadaczy karty kredytowej. Za dostarczenie kart do wymienionych punktów odpowiada epay Polska, marka należąca do Euronet Polska.

W salonikach prasowych Relay i Inmedio użytkownik będzie miał do wyboru karty w trzech różnych nominałach: 50, 100 oraz 200 złotych. W sklepach sieci Avans prócz kart nominałowych dostępne będą także karty na subskrypcję Xbox Live Gold: 3 oraz 12 miesięczną. Karta przedpłacona może zostać w całości przeznaczona na zakup aplikacji, gier lub wirtualnych dodatków w sklepach Windows (Windows 8.1), Windows Phone (WP 8) oraz Xbox.

Mam Kartę Xbox. Jak z niej skorzystać?
Aby wymienić wartość karty na grę lub przedłużyć ważność konta należy najpierw zalogować się na koncie Microsoft, bądź zarejestrować nowe konto (http://commerce.microsoft.com). Następnie należy w oznaczonym miejscu wprowadzić 25-cyfrowy numer PIN znajdujący się na odwrocie karty. W taki sposób cała kwota, bądź subskrypcja zakupionego kuponu zostanie przypisana do konta Microsoft klienta. Przez cały czas użytkownik może kontrolować stan salda oraz termin realizacji środków, a także śledzić historię dokonywanych zakupów.

Największą zaletą karty przedpłaconej Xbox jest wygoda w korzystaniu oraz jej nieograniczona dostępność. Teraz Klient nie musi posiadać karty kredytowej aby zyskać dostęp do aplikacji czy gier oferowanych przez wirtualne sklepy Xbox. Jest to szczególnie atrakcyjna forma płatności dla młodszych użytkowników świata gier, którzy często nie posiadają własnych kart kredytowych. – tłumaczy Zuzanna Smolarek-Wójcik, Marketing Manager z epay Polska.

Więcej informacji dostępnych jest na www.epaypolska.pl oraz commerce.microsoft.com.